Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Szkoła jest Smart

Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Rokicinach została zakwalifikowana do programu edukacyjnego “Szkoła jest Smart”. Dzięki temu nasi uczniowie mają wyjątkową okazję poznać gry SmartGames. Udział w projekcie przyniesie uczniom wiele korzyści. Obok przyjemności z grania i miłego spędzania czasu będą rozwijać umiejętności logicznego myślenia czy kreatywność.

Celem głównym tego programu jest wyposażenie nauczycieli w narzędzia i metody, które pozwolą na efektywne włączenie gier Smart Games do procesu dydaktycznego. Dzięki temu uczniowie będą mieli okazję rozwijać swoje umiejętności w sposób angażujący i zgodny z ich naturalnymi predyspozycjami do nauki przez zabawę.

Główne korzyści uczestnictwa w programie dla uczniów:

  • Rozwój kluczowych umiejętności.
  • Wzmacnianie pewności siebie.
  • Stymulacja umiejętności logicznego myślenia i rozumowania przestrzennego.
  • Rozwijanie zdolności do współpracy zespołowej i komunikacji.
  • Zdobycie umiejętności niezbędnych w codziennym życiu, takich jak cierpliwość, planowanie czy analiza problemów.
  • Możliwość nauki poprzez zabawę, co może zwiększyć ogólną satysfakcję z procesu edukacyjnego.

Gry z projektu zostały przyjęte z wielkim entuzjazmem przez uczniów uczęszczających na Szkolne Koło Gier Planszowych.